Blue Joomla Template
  • z życzeniami

Wycieczka klasy 2c i 3a

Opublikowano: poniedziałek, 19, czerwiec 2017

W niedzielę 11 czerwca z parkingu przy Euroboisku, klasa 2c i 3a oraz uczniowie z innych klas (1a,1b,2a,2d) wyruszyliśmy w wielogodzinną trasę na południe Polski. Najpierw tuż za przejściem granicznym ze Słowacją, zjedliśmy "turystyczne" śniadanie na parkingu. Po przejechaniu wielu serpentyn drogowych dotarliśmy do Liptowskiego Mikulasza do  aquaparku "Tatralandia". Tuż po otwarciu basenów i zjeżdżalni wodnych mogliśmy korzystać z nich do woli, albo wylegiwać się w 30 stopniach na leżaczkach, bądź też bawić się w wodach termalnych (30 i 40 stopni). Kto chciał mógł poczuć się, jak w tropikach (potężna wilgotność i temperatura powietrza) i coś przekąsić. Wieczorem przekraczając przejście graniczne w Hyżnem wróciliśmy do Polski do Wadowic, gdzie mieliśmy zamówiony nocleg w hotelu "Podhalanin". Po kolacji i nocnym buszowaniu, wszyscy wypoczęci i zadowoleni usiedliśmy przy wspólnym śniadaniu. Cały wtorek przeznaczony był na szaleństwa w Rodzinnym Parku Rozrywki "Energylandia", wieczór był przeznaczony na Wadowice. Trzeciego dnia wyjechaliśmy do Oświęcimia, ale z przyczyn bezpieczeństwa nie wpuszczono nas na tren byłego niemieckiego obozu koncentracyjnego w Auschwitz, tylko przekierowano nas do Brzezinki. Każdy z 44 uczestników wycieczki mógł w ciszy i zadumie przejść się po KL Birkenau i przemyśleć wiele spraw historycznych. W godzinach popołudniowych zwiedzaliśmy Rynek, wieczorem zawitaliśmy do Częstochowy, a w czwartek 15 czerwca o 6.00 wróciliśmy szczęśliwie do Złocieńca.

Ale ta wspaniała wycieczka nie udałaby się, gdyby nie zaangażowanie pana Piotra Mazura, który wszystko zorganizował, a także darczyńców: pana Jana Łowkiewicza, państwa Joanny i Jacka Toczko, pani Elżbiety Trzcińskiej, członkom Stowarzyszenia "Klucz do Sukcesu", Radzie Rodziców, a także anonimowemu darczyńcy ze Szczecinka :)